Ce înseamnă, de fapt, conținut de calitate din perspectiva Google?
Dacă îți închipui că este vorba doar de calitatea informațiilor pe care le oferi, ești destul de departe. Într-adevăr, relevanța este cel mai important factor: conținutul trebuie să fie unic și util pentru căutările și întrebările utilizatorilor.
Dar iată și restul aspectelor care conving motorul Google că ai un conținut de calitate:
👨🎓 Autoritatea și credibilitatea. Google evaluează permanent autoritatea surselor de conținut: de la structura URL-urilor și utilizarea meta-descrierilor adecvate, până la SEO și backlink-uri de la alte site-uri web de calitate și relevante pentru domeniul tău.
📊 Organizarea și structura. Utilizarea capetelor de pagină (headings), a listelor, a paragrafelor și a altor elemente de formatare ajută la facilitarea înțelegerii și navigării. Toate aceste eforturi sunt, pentru Google, o demonstrație a faptului că pagina ta este una de calitate.
🆕Actualizarea și mentenanța. Conținutul trebuie să fie actualizat în mod regulat pentru a menține relevanța website-ului. Informațiile depășite sau inexacte pot reduce calitatea conținutului și pot afecta grav poziția în clasamentul Google. Mai multe articole noi în site înseamnă mai multe pagini de indexat. Mai multe pagini indexate înseamnă un SEO mai bun. Iar un SEO bun te menține relevant pentru motorul de căutare.
🎩 Evitarea tacticilor neetice. Google dezaprobă tehnicile neetice de creștere a vizibilității online, construirea de link-uri nesigure sau alte practici de manipulare a algoritmilor, precum așa-numitul Blackhat SEO. Dacă nu ai auzit de el, iată ce înseamnă, cu tot cu expresiile folosite în engleză:
Așadar, cum poți să îți maximizezi șansele de a fi indexat de Google? Iată 10 sfaturi esențiale
Fii relevant! Cu cât conținutul tău este mai specific și mai potrivit pentru nevoile utilizatorilor, cu atât vei atrage un public mai interesat și vei câștiga încrederea Google.
Folosește cuvinte cheie cu măsură! Integrează-le în mod natural în conținutul tău și evită supra-optimizarea, care poate duce la penalizări.
Fii ordonat! Utilizează structuri clare de titluri și subtitluri pentru a organiza conținutul. Acest lucru ajută Google să înțeleagă ierarhia informațiilor de pe pagina ta.
Nu copia! Google favorizează conținutul original și unic. Altfel îți dă 4 ca la școală și te trimite la coada clasamentului.
Apasă accelerația! Asigură-te că ai o pagină cu încărcare rapidă. Google consideră viteza de încărcare esențială pentru experiența utilizatorilor și favorizează site-urile vitezomane.
Fă-ți conexiuni! Utilizează legături interne pentru a ghida utilizatorii către alte părți relevante ale site-ului tău și oferă legături externe către surse de încredere pentru a valida informațiile furnizate.
Actualizează! Revizuiește și actualizează în mod regulat conținutul. Google preferă site-urile cu conținut proaspăt și relevant.
New Media Partners este o agenție de publicitate full-service care dezvoltă strategii de promovare pentru branduri și produse, campanii digitale și campanii integrate online & offline, concepte creative de marketing, PR, conținut digital optimizat și gestiune Social Media, publicitate outdoor, producție publicitară și print.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |