Găsirea momentului optim pentru a împărtăși conținutul pe diverse platforme sociale poate fi cheia succesului în atingerea publicului țintă și maximizarea impactului. Care sunt cele mai bune ore de postare și instrumentele esențiale pentru gestionarea eficientă a strategiei tale de social media? Să le luăm pe rând:
FACEBOOK – fiind cea mai mare platformă de socializare, atrage peste 10 milioane de advertiseri activi. Conținutul tău are cele mai mari șanse să ajungă acolo unde trebuie după următorul program:
Luni: 11 am – 12 pm
Marți: 10 am – 3 pm
Miercuri: 11 am – 3 pm
Joi: 2 pm – 4 pm
Vineri: 1 pm – 4 pm
INSTAGRAM – cu peste 2 miliarde de utilizatori lunar, este un canal unde imaginea contează și conținutul video este cel mai apreciat. Iată când ai cel mai mare impact:
Luni: 11 am – 12 pm
Marți și Miercuri: 10 am – 1 pm
Joi: 10 am – 11 am
Vineri: 10 am – 11 pm
LINKEDIN – Cu peste 66,8 milioane de utilizatori activi lunar, LinkedIn este ideal pentru B2B, mai ales după orarul următor:
Luni: 10 am
Marți: 10 am – 12 pm
Miercuri: 3 pm
Joi: 9 am – 10 am
Vineri: 11 am – 12 pm
TIKTOK – platforma în creștere rapidă, cu peste 1 miliard de utilizatori activi, este cel mai bine de activat dimineața. Iar dacă îți dorești viralizare, atunci ai nevoie de 4 postări pe zi:
Luni: 6 am – 10 am
Marți: 2 am – 9 am
Miercuri: 7 am – 8 am
Joi: 9 am – 7 pm
Vineri: 1 pm – 3 pm
YOUTUBE – una dintre cele mai mari platforme video, YouTube are cel mai mare trafic între 7 pm și 10 pm:
Luni – vineri: 2 pm – 4 pm
Sâmbătă și duminică: 9 am – 11 am
Cum funcționează algoritmul Facebook în 2024
Facebook nu moare nici în 2024, din contră, rămâne un instrument de marketing și comunicare esențial pentru branduri și comunitate. Dacă ne dorim succes pe această rețea, trebuie să ținem minte două cuvinte: “algoritmul Facebook”. Fondat pe învățare automată prin inteligența artificială, acesta determină modul în care conținutul este prezentat în fluxul utilizatorilor. Scopul lui este de a asigura conținutul cel mai interesant și relevant în feed-ul fiecăruia.
Pentru a ajunge în feed-urile utilizatorilor, conținutul este evaluat și clasificat în patru etape:
Ce particularități are algoritmul Reels de pe Facebook
În timp ce feed-ul Facebook există de mult timp, reel-urile sunt relativ noi. Pentru a crea conținut video pe placul algoritmului, platforma recomandă:
9 bune practici pentru crearea de conținut cu engagement maxim pe Facebook și Instagram
Conținut original: Utilizatorii apreciază autenticitatea. Evită titluri senzaționaliste sau conținut manipulativ.
Engagement din partea ta: Interacționează cu urmăritorii tăi, răspunde la comentarii și cultivă conexiuni autentice.
Diversitate: Explorează postări text, poze, GIF-uri, caruseluri, video și live-uri pentru a găsi ce funcționează cel mai bine cu audiența ta.
Conținut generat de utilizatori: Distribuie conținutul creat de urmăritori, implică-i și menționează-i în postări.
Postări care generează conversații: Creează conținut care încurajează comentarii și dialoguri între utilizatori.
Fii pe listele de “favorite”: Încurajează urmăritorii să te adauge pe listele lor de “Favorite” pentru a-și personaliza feed-urile.
Evită strategiile „murdare” de tip clickbait: Algoritmul detectează și penalizează postările de tip clickbait și engagement artificial.
Nu distribui știri false: Postările cu informații false sau manipulatoare pot duce la penalizări sau eliminare.
Respectă Standardele Comunității: Asigură-te că conținutul tău respectă Standardele Comunității pentru a evita restricții sau eliminări.
New Media Partners este o agenție de publicitate full-service care dezvoltă strategii de promovare pentru branduri și produse, campanii digitale și campanii integrate online & offline, concepte creative de marketing, PR, conținut digital optimizat și gestiune Social Media, publicitate outdoor, producție publicitară și print.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |