VIITORUL PUBLICITĂȚII: TELEVIZIUNEA PRIN CABLU SAU TELEVIZIUNEA CONECTATĂ?

Viitorul e al campaniilor CTV? Statistica arată că în 2021-2022, bugetele alocate publicității prin Connected-TV (CTV) a crescut cu peste 50%!

În era tehnologiei digitale, televiziunea prin cablu și televiziunea conectată rămân principalele opțiuni care oferă acces la conținut video. Alegerea între telecomanda tradițională și controller-ul PlayStation poate să pună în încurcătură campaniile de advertising. Cu toate acestea, conform statisticilor actuale, reclamele prin CTV par a fi viitorul publicității. Hai să vedem de ce.

CTV = acces la cel mai diversificat conținut

CTV este un concept mult mai larg decât cel al televiziunii prin cablu, pentru că include dispozitive de streaming precum Roku, Amazon Fire Stick, Apple TV, televizoarele smart și consolele de gaming, cum ar fi PlayStation. Astfel CTV atrage un public divers, modern, orientat către tehnologie și dinamic, așa cum își doresc multe branduri să targeteze. Este mediul de publicitate ideal  pentru a atinge audiențe diferite și a livra mesaje personalizate.

Targetare, targetare, targetare!

Unul dintre principalele avantaje ale publicității prin Connected-TV este precizia targetării.  Platformele CTV colectează date despre preferințele și istoricul de vizionare ale utilizatorilor, astfel pot fi afișate reclame cu adevărat relevante în funcție de aceste informații. Abordarea hiper-personalizată maximizează șansele de a atrage atenția și engagementul utilizatorilor, în comparație cu reclamele generice ale televiziunilor prin cablu.

Mai mult, datorită algoritmului de recomandare folosit de CTV, utilizatorii lor beneficiază de sugestii personalizate pentru conținutul video, care permit publicității să se integreze în mod fluid în experiența de vizionare a acestuia.

Măsurarea și optimizarea devin mai mult decât eficiente

Un alt beneficiu semnificativ al publicității prin CTV este capacitatea de a măsura și optimiza eficient campaniile. Platformele CTV furnizează advertiserilor date precise și detaliate despre impactul reclamelor:numărul de vizualizări, nivelul de engagement și comportamentul utilizatorilor. Aceste informații valoroase permit ajustarea strategiilor de advertising în timp real, ceea ce duce la rezultate mai bune și un ROI (Return on Investment) crescut.

Oricât de atrăgătoare ți s-ar putea părea reclamele generice de pe televiziunile prin cablu, engagement-ul tău va fi unul limitat. În schimb, prin CTV, poți interacționa cu reclamele, poți cumpăra produse direct sau poți obține pe loc mai multe informații despre brandurile sau serviciile prezentate.

Cu siguranță lucrurile nu se vor opri aici. Într-un exercițiu de imaginație (dar nu neapărat SF), făcut de Strategus, companie americană lider în CTV advertising, spune că nu va mai dura mult până când afișarea reclamelor prin CTV va fi dictată de programele AI de recunoaștere facială și eye-tracking, integrate în Smart TV-uri.

 

Vrei să începi un proiect cu noi?

New Media Partners este o agenție de publicitate full-service care dezvoltă strategii de promovare pentru branduri și produse, campanii digitale și campanii integrate online & offline, concepte creative de marketing, PR, conținut digital optimizat și gestiune Social Media, publicitate outdoor, producție publicitară și print.